Tož jak?

Založil Pedrito, 2025-10-06 19:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Pedrito

Kouk jsem tam.. Furt letitá písnička. Furt si Miroslave myslíš, že to má smysl?

Lidé žonglující s konspiracemi si holt našli svůj grál. Nepříjmou svět v toleranci Dharmy. Běh svého pěstěného koně intelektu je pro ně vždy víťezný. Nemužeš jim pomoci, změnit to.

Pedrito

Musíš počítat s malipulativními technikami, jihž maj tihle lidé plná ústa. To je zbroj, kterou se zaštiťují. Co jim nejde pod fousy, je automaticky manipulací. Člověk musí mít v hlavě pěknej guláš, aby si myslel, že může být někým manipulován. Nevěří si ani za mák... A podniká nevědomě, co kritizuje. To je v poho, když cítí aspoň nějakou snahu vystoupit z katakomby... Ale jinak to smyslu nemá.

Pedrito

Dorka se umí uvnitřnit a hodit vše za hlavu. Vo to jaksi jde. Ale ono to tam člověku zas naskáče, v tom provozu... ALE... už je na výběr...

Miroslav

Je to podobné jako s Janou.
Prostě kontakt s různými projevy temnoty, zatemnění. Zkoumáni v tom jak se projevuje, jak reaguje, jak se brání, jak útočí a hlavně co s tím. Není to osobní, stejně jako třeba žloutenka není osobní. A nejspíš to má asi i nějaký smysl, účel.

No a oslím můstkem k těm vzpomínkám. Tam už to rozvíjet nebudu.
Když jsem se k tomu odhodlal - k pokračování, tak se mi dostalo jistého upozornějí, varování.

Vzpomněl jsem si na úvod pana Tomáše do Tajných nauk a jeho varování.

Pan Tomáš zveřejňoval jen to, co už bylo veřejné, jen to vysvětlil a přiblížil dnešnímu čtenáři. Také píše, že nauka o dalších věcech hovoří jen v náznacích "aby nezasvěcený se nedopátral" V podstatě popsal jen přípravná cvičení. Ostatní sděloval občas jen úzkému kruhu duchovních přátel v Jílověm, když to zrovna pasovalo na konkétní situaci dotyčného. Paní Tomášová třeba vedla u jedné návštěvnice vzestup hadí síly. To vím z toho, jak se setkaly, a když se vyjevilo o co jde - sebrali se a šli spolu do ústraní.

Z varování pana Tomáše v první přednášce Tajných nauk:
Končím varování ústy nejpovolanějšího, svatého guru Bílé dynastie, velikého Marpy –
překladatele: ,,Jestliže tyto pravdy budou zaměněny k rozhojnění pozemských nicotností bude
vzbuzen hněv bohů a stane se cosi strašlivého!!"


Říká se, že důležitější a náročnější a delší než vzestup hadí síly je pak její sestup jednotlivými úrovněmi bytí ("sestup do sedmi pekel"), jejich pochopení, přijetí, osvobození, porozumění v rámci celku a už v tom není žádné sebe. Poznání. Pro přirovnání - jako v hmotném světě bylo třeba poznání energie jádra.
A to sebou přináší obrovskou moc, které se adept nesmí ani dotknout, velké pokušení pro to, co může být ještě pokušeno.
Známá jsou v tomto smyslu pokušení Krista na poušti nebo Buddhova.
A v tom je to nebezpečí, nejen pro adepta ale i pro druhé, pro celý svět.

Myslím, že za Hitlerovým vzestupen, osobním vlivem a mocí bylo něco z této oblasti.

Evulína

Citace od: Miroslav kdy 2025-10-06 22:06Je to podobné jako s Janou.
Prostě kontakt s různými projevy temnoty, zatemnění. Zkoumáni v tom jak se projevuje, jak reaguje, jak se brání, jak útočí a hlavně co s tím. Není to osobní, stejně jako třeba žloutenka není osobní. A nejspíš to má asi i nějaký smysl, účel.

No a oslím můstkem k těm vzpomínkám. Tam už to rozvíjet nebudu.
Když jsem se k tomu odhodlal - k pokračování, tak se mi dostalo jistého upozornějí, varování.

Vzpomněl jsem si na úvod pana Tomáše do Tajných nauk a jeho varování.

Pan Tomáš zveřejňoval jen to, co už bylo veřejné, jen to vysvětlil a přiblížil dnešnímu čtenáři. Také píše, že nauka o dalších věcech hovoří jen v náznacích "aby nezasvěcený se nedopátral" V podstatě popsal jen přípravná cvičení. Ostatní sděloval občas jen úzkému kruhu duchovních přátel v Jílověm, když to zrovna pasovalo na konkétní situaci dotyčného. Paní Tomášová třeba vedla u jedné návštěvnice vzestup hadí síly. To vím z toho, jak se setkaly, a když se vyjevilo o co jde - sebrali se a šli spolu do ústraní.

Z varování pana Tomáše v první přednášce Tajných nauk:
Končím varování ústy nejpovolanějšího, svatého guru Bílé dynastie, velikého Marpy –
překladatele: ,,Jestliže tyto pravdy budou zaměněny k rozhojnění pozemských nicotností bude
vzbuzen hněv bohů a stane se cosi strašlivého!!"


Říká se, že důležitější a náročnější a delší než vzestup hadí síly je pak její sestup jednotlivými úrovněmi bytí ("sestup do sedmi pekel"), jejich pochopení, přijetí, osvobození, porozumění v rámci celku a už v tom není žádné sebe. Poznání. Pro přirovnání - jako v hmotném světě bylo třeba poznání energie jádra.
A to sebou přináší obrovskou moc, které se adept nesmí ani dotknout, velké pokušení pro to, co může být ještě pokušeno.
Známá jsou v tomto smyslu pokušení Krista na poušti nebo Buddhova.
A v tom je to nebezpečí, nejen pro adepta ale i pro druhé, pro celý svět.

Myslím, že za Hitlerovým vzestupen, osobním vlivem a mocí bylo něco z této oblasti.
Oslí můstek, zajímavé vyjádření. Mohl bys to, Miroslave, rozvést, jak jsi to myslel? Oslí můstek ke vzpomínkám.

Evulína

Citace od: Pedrito kdy 2025-10-06 20:26Dorka se umí uvnitřnit a hodit vše za hlavu. Vo to jaksi jde. Ale ono to tam člověku zas naskáče, v tom provozu... ALE... už je na výběr...
Já bych řekla, že návrat do duality, osoby, ega je díky ZVYKU  a taky "potřebě" individuality někým být... Ztotožnění s  představou, že jsem osobou, samostatnou entitou dává této oddělenosti pocit, punc výjimečnosti.  Přijít o tento pocit výjimečnosti znamená smrt pro ego.  Jeho konec...
Sice mohu "mít zkušenost Jednoty bytí, ale ono je to jako vzpomínka ..
Ale díky za to..



Pedrito

Citace od: Miroslav kdy 2025-10-06 22:06Je to podobné jako s Janou.
Prostě kontakt s různými projevy temnoty, zatemnění. Zkoumáni v tom jak se projevuje, jak reaguje, jak se brání, jak útočí a hlavně co s tím. Není to osobní, stejně jako třeba žloutenka není osobní. A nejspíš to má asi i nějaký smysl, účel.

No a oslím můstkem k těm vzpomínkám. Tam už to rozvíjet nebudu.
Když jsem se k tomu odhodlal - k pokračování, tak se mi dostalo jistého upozornějí, varování.

Vzpomněl jsem si na úvod pana Tomáše do Tajných nauk a jeho varování.

Pan Tomáš zveřejňoval jen to, co už bylo veřejné, jen to vysvětlil a přiblížil dnešnímu čtenáři. Také píše, že nauka o dalších věcech hovoří jen v náznacích "aby nezasvěcený se nedopátral" V podstatě popsal jen přípravná cvičení. Ostatní sděloval občas jen úzkému kruhu duchovních přátel v Jílověm, když to zrovna pasovalo na konkétní situaci dotyčného. Paní Tomášová třeba vedla u jedné návštěvnice vzestup hadí síly. To vím z toho, jak se setkaly, a když se vyjevilo o co jde - sebrali se a šli spolu do ústraní.

Z varování pana Tomáše v první přednášce Tajných nauk:
Končím varování ústy nejpovolanějšího, svatého guru Bílé dynastie, velikého Marpy –
překladatele: ,,Jestliže tyto pravdy budou zaměněny k rozhojnění pozemských nicotností bude
vzbuzen hněv bohů a stane se cosi strašlivého!!"


Říká se, že důležitější a náročnější a delší než vzestup hadí síly je pak její sestup jednotlivými úrovněmi bytí ("sestup do sedmi pekel"), jejich pochopení, přijetí, osvobození, porozumění v rámci celku a už v tom není žádné sebe. Poznání. Pro přirovnání - jako v hmotném světě bylo třeba poznání energie jádra.
A to sebou přináší obrovskou moc, které se adept nesmí ani dotknout, velké pokušení pro to, co může být ještě pokušeno.
Známá jsou v tomto smyslu pokušení Krista na poušti nebo Buddhova.
A v tom je to nebezpečí, nejen pro adepta ale i pro druhé, pro celý svět.

Myslím, že za Hitlerovým vzestupen, osobním vlivem a mocí bylo něco z této oblasti.

Vždyť to byl jen malej klučina, co okusil válku... A asi moc citlivej... Visel tu oblak pocitů vin židů za zmasakrování Ježíše. A ten opar do něj vlez. Jenže on na to neměl. Zprvu možná ano, možná to moh být nejlepší politik všech dob, ale dostalo ho to. Zvrácenost jde rychle, když člověk nenachází sebesmíření. Začne vidět důvody svý nespokojenosti v tom, co je pro něj nejcitelnější...

Pedrito

To zkoumání temnoty musí člověk v sobě, má jí dostatek, nemusí ji hledat v druhých. Ale to platí pro normální duchovňáky, když se otřesávaj ze svých otřepů... V tom je ta radost, že to dělaj rádi a vidí jak se to pod něma tříští a bere to splav...
To co se děje s několika hašteřivýma a reptavýma dušema po fórech, je voláním jejich zoufalství. Ale ne aby ho pohřbily - Zombie.

Miroslav

Citace od: Evulína kdy 2025-10-06 22:21Oslí můstek, zajímavé vyjádření. Mohl bys to, Miroslave, rozvést, jak jsi to myslel? Oslí můstek ke vzpomínkám.
Napsal jsem, proč jsem nakonec do vzpomínek už nic dál nenapsal. Měl jsem v úmyslu pokračovat, ale když jsem se ráno probudil, uvědomil jsem si, že by to nebylo dobře a tady na tom vlákně mne napadlo, že by se hodilo vysvětlit, proč jsem ve sdílení vnitřní "historie" ani nezačal. 
Závist, nepřejícnost, potřeba mít pravdu, být respektován, milován atd. jsou psychologické potřeby od který je třeba se napřed zcela osvobodit. "Musí zhasnout jako život ve sťatém těle"

Pan Tomáš v TNT píše o prvním přípravném cvičení a o připravenosti adepta k realizaci hlubších nauk:

Správná nauka jde vždy ,,in medias res" – do středu věcí! Pochopit tělo jako Prázdno, ale jak
to udělat?
Rada zní podivuhodně:
Představ si sama sebe jako nejvyšší Jogické ztělesnění ženského principu Absolutna! A to se
všemi jeho tvořivými, to je ženskými aspekty.
V originálu zní tento návod daleko šířeji a daleko podivuhodněji:
Symbolicky zní takto:
,,Představ si sebe sama jako svatou Varja-joginku. Je červeně zářící, jako záření rubínu,
s obličejem, dvěma rukama a třema očima. Pravá ruka třímá nad hlavou blyštící se zahnutý
nůž, levá ruka drží lidskou lebku plnou krve před svými ňadry. Na hlavě má korunu z pěti
sušených lidských lebek. Je ozdobená náhrdelníkem z padesáti krvácejících lidských hlav. Její
ozdobou je tiára z lidských lebek, náhrdelník z lidských hlav. Další ozdoby jsou v podobě
zrcadla karmy, jež je zavěšeno na dvojitém řetěze z lidských kostí. Šestou ozdobou je mast ze
hřbitovního prachu, vetřená do celého těla. V ohybu paže drží dlouhou hůl, symbol to otce
Héruky. Je nahá v plném rozkvětu svého panenství, asi šestnácti let. Tančí, pravou nohou
pokrčenou, chodidlo zdviženo, levá noha šlape na prsa nataženého lidského těla. Plameny
moudrosti ji ozařují."
,,Představ si, že sám jsi touto postavou", zní návod, ,,zvenčí jako božstvo a uvnitř tak prázdný,
jako vnitřek prázdného obalu, prázdný od konečku prstů, jako prázdný stan z červeného
hedvábí, nebo jako nafouknutá hadice z tenké hmoty".
,,Nejprve si představuj obraz asi ve velikosti svého vlastního těla, potom ve velikosti domu,
pak vrchu a konečně vesmíru. Na to řiď své myšlení!"
,,Pak zvolna zmenšuj obraz za přísného dodržování ostrých obrysů všech částí a údú, až na
velikost zrna sezamového. Pak zmenšuj dále!"
,,I na to usměrni celé své myšlení!"
To je popis cvičení, které bez vysvětlení a vnitřního pochopení mohlo by se zdát
nezasvěceným jako obraz pobloudilé fantazie, z něhož by se nám nanejvýš mohly zvednou
vlasy na hlavě. Ale nic nebylo by horšího než takovéto tvrdé nepochopení a nebo dokonce
zamítnutí. Tak asi nazírali neinformovaní a nevědomí běloši na posvátné nauky a rituální
tance Tibeťanů. Když se s nimi poprvé setkali.
Pravda této drsné a záhadné symboliky však naprosto není divošská. Je zcela jiná:
nesmírně hluboká, nesmírně moudrá, nesmírně jemná až subtilní. Je jen zahalena záhadnými
symboly, aby se jí nezasvěcený nedopátral, asi tak jako kdysi pravda středověkých alchymistů
a rosikruciánů. Tato symbolika směřuje mimo to ještě k odrazení bázlivců a zvědavců.
Ve skutečnosti tu však nejde vůbec o zaujetí klamné představy čehokoliv fyzického, ať
joginky nebo jogina, ale jde o to získat změnou mysli nejhlubší kvality duchovní, kvality
světce, Bodhisatvy-Mahasatvy a to v tvořivém, čili ženském aspektu božství. To opět
vyžaduje vysvětlení!
Všechno ve světě má vzhledem ke svému vývoji a rozvoji dva póly. Kladný a záporný pól,
čili aspekt mužský a ženský. Vidíme to např. v elektřině, v makrokosmu i v mikrokosmu,
v rozmnožování rostlin, zvířat i lidí, zkrátka všude. Tato dvojpólovost je prvním ozvukem
nevyjádřené Pravdy.
Její život je v klidu, statický život, má aspekt dávající, čili pól mužský /+
Její život v pohybu, dynamický život, má aspekt přijímací, ženský /-
Jen spojení obou těchto pólů vede k plnému poznání Šiva-Šakti.
Nauka sleduje nejdřív pól dynamický, tj. ženský, což je vždy snazší, neboť jde o věci stvořené
a nikoliv o jejich tajné prameny. Tak poznává, že nekonečné Prázdno nekonečným pohybem
sebe sama tvoří nekonečný vesmír. Co z tohoto vesmíru člověk nejlépe zná? Je to jeho tělo.
To je přirozené, vždyť s ním je osobně v nejužším vztahu.
Nauka vychází z této premisy: Kdyby člověk dovedl nazírat na své tělo jako na živé Prázdno,
jímž ve skutečnosti tělo jest, mohl by se s ním jako s takovým sžít, tj. mohl by je jako takové
přímým zážitkem pochopit. Ale jakmile by pochopil přímo tuto část vesmíru (tělo), mohl by
pochopit celý vesmír. To už by bylo snadné. Pochopit vesmír znamenalo by však pochopit
Božství v jeho tvořivém aspektu, v ženském pólu, ve věčně živé tvořivosti sebe sama, což by
ho nutně dovedlo i k pochopení jeho kladného pólu Božství, v aspektu statickém, ke klidu
věčného života i k životu věčného klidu. Poznal by sama sebe. Připomene si také sedmou
buddhistickou arupa-džanu – poznání těla.
Přeložen pod zorným úhlem těchto pravd zní tedy návod nauky drong-džugu – jak již řečeno
– stručně takto:
,,Představ si sama sebe jako nejsvětější ztělesnění ženského principu Absolutna, jednak
jako nekonečně velké, jednak jako nekonečně malé, v každém případě však jako prázdné. Tak
zní návod, když je osvětlen vnitřním světlem poznání.
A vysvětlení symboliky?
Třetí oko Varja-joginky... toť světlo jasného vidění, sídlo božské jasnovidnosti. Nůž nad
hlavou představuje konec myšlenek, které vzrušují vědomí, krví naplněná lidská lebka je
nejvyšším symbolem odříkání všeho světského, krvácející lidské hlavy jsou symbolem
úplného nenávratného odpoutání od samsara, čili zevního světa tužeb a přání. Každé přání po
návratu do tohoto světa zdání a strachu musí zhasnout jako život ve sťatém tělu. Krom toho
každé ze svatých těl symbolizuje jednu z padesáti slabik, o nichž bude řeč v pozdějších
cvičeních. Šest symbolických ozdob ozdob včetně masti ze hřbitovního prachu symbolizuje
šest vysokých ctností (paramit). Mast sama je nejvyšší ctností a symbolem nejkrásnějšího
odřeknutí světa a ovládnutí strachu před smrtí. Otec Heruka je jogické ztělesnění mužského,
pozitivního aspektu, osvícené síly, tak jako jeho družka Varja-joginka je ztělesněním
ženského aspektu – aspektu negativního.
Ale proč ten ženský aspekt? Je tu jen proto, že nauka sleduje dynamický pól tvořivého
Božství? Nejen proto! Je tu ještě jeden důvod.
Je třeba, aby se žák této jogy a vlastně každé jogy, učinil schopným přijmouti nejvyšší Sílu
Dobra, to znamená, aby se učinil žensky měkkým, nejvýš pokorným, oddaným a
odevzdaným, vzdávajícím se, plně odevzdávajícím a otvírajícím k přijetí božského stavu
Pravdy. K Pravdě není možno proniknout v mentální nečistotě, ale v nejvyšší jemnosti,
nikoliv chtivě, tvrdě mužsky, násilnicky, ale v největší panenské jemnosti svatého principu
ženství, v nejvyšší cituplnosti a otevření. Jen když budeme zcela tišší a čistí jako
neposkvrněné panenství a zcela maličcí, jenom tak lze projít úzkou branou Pravdy. ,,Nech
maličkých přijíti ke mně!" A z čisté panny rodí se Kristus – Poznání.
Toto je správná imaginace božské postavy, která není postavou ale symbolem, jímž se má
žák vnitřně přiblížiti k božstvu. Je to imaginace symbolická, zvenčí děsivě zdrcující, pro
nevědomce dokonce i odpuzující, ale vnitřně božsky dokonalá, svatá, čistá a prázdná jako
zářivý stan z červeného hedvábí. Je to imaginace kvalit Bohisatvy-Mahasatvy Arhata či
Avatara – božských vtělení.
Žák má zapomenout na svůj klamný a neskutečný dosavadní život, tvar a jméno a vytvořit
si představu nejvyšších kvalit ženského prototypu Absolutna. Nabýt nejvyšších kvalit
představou a vžíváním se do těchto kvalit. A pak¨je už zvětšovat víc a víc až do nekonečna a
zase zmenšovat zpět až k nule, až do velikosti zcela ničeho. Poznat, že tyto kvality jsou naší
mohutností, mohutností naší duše.
Je psáno: Spatřuj Prázdno v neurčitém – poněvadž je tak maličké, spatřuj Prázdno
v nestálém- protože vše je pomíjející.



Miroslav

Citace od: Pedrito kdy 2025-10-06 23:27Vždyť to byl jen malej klučina, co okusil válku... A asi moc citlivej... Visel tu oblak pocitů vin židů za zmasakrování Ježíše. A ten opar do něj vlez. Jenže on na to neměl. Zprvu možná ano, možná to moh být nejlepší politik všech dob, ale dostalo ho to. Zvrácenost jde rychle, když člověk nenachází sebesmíření. Začne vidět důvody svý nespokojenosti v tom, co je pro něj nejcitelnější...
Jen malej citlivej klučina by to nedokázal. Procházela jím obrovská síla, dokázal strhnout davy a lidi se kterými se setkával. A ta síla se pokřivila k realizaci jeho a v kolektivním nevědomí dřímajících psychologických potřeb. Nenávisti a Velikáštví. A ta síla ho i chránila před pokusy ho fyzicky zlikvidivat - nakonec se zlikvidoval sám.

I ta obrácená svastika jaksi "legimitizuje" posiluje v lidském podvědomí zlé tendence, proto si ji vybrali.
Tak to alespoň vnímám, když vidím dobové dokumenty.


Pedrito

Citace od: Miroslav kdy 2025-10-07 00:27
Citace od: Pedrito kdy 2025-10-06 23:27Vždyť to byl jen malej klučina, co okusil válku... A asi moc citlivej... Visel tu oblak pocitů vin židů za zmasakrování Ježíše. A ten opar do něj vlez. Jenže on na to neměl. Zprvu možná ano, možná to moh být nejlepší politik všech dob, ale dostalo ho to. Zvrácenost jde rychle, když člověk nenachází sebesmíření. Začne vidět důvody svý nespokojenosti v tom, co je pro něj nejcitelnější...
Jen malej citlivej klučina by to nedokázal. Procházela jím obrovská síla, dokázal strhnout davy a lidi se kterými se setkával. A ta síla se pokřivila k realizaci jeho a v kolektivním nevědomí dřímajících psychologických potřeb. Nenávisti a Velikáštví. A ta síla ho i chránila před pokusy ho fyzicky zlikvidivat - nakonec se zlikvidoval sám.

I ta obrácená svastika jaksi "legimitizuje" posiluje v lidském podvědomí zlé tendence, proto si ji vybrali.
Tak to alespoň vnímám, když vidím dobové dokumenty.
"Jen" právě byl jak ten klučina (za první světové)... A ta síla, co obdržel, se nakonec otočila proti němu... Tím že obrátil svastiku, jako svůj symbol, tím na sebe upozornil Ganapatiho, za kterého se vydával... A to byl začátek jeho konce. Bohužel to s ním odnesly i spousty nevinných, neb to byla vysoká "hra"...

To čeká každého válkostrůjce. Zvláště když se zabývá mystikou.

Evulína

CitaceOslí můstek, zajímavé vyjádření. Mohl bys to, Miroslave, rozvést, jak jsi to myslel? Oslí můstek ke vzpomínkám.
Mě stačí jen vysvětůlit ten pojem "oslí můstek".  Nesetkala jsem se s tím výrazem ještě.
Co to je, co to žere?
Jak je to myšleno.
Oslí můstek ke vzpomínkám....

Pedrito

Citace od: Evulína kdy 2025-10-06 22:28
Citace od: Pedrito kdy 2025-10-06 20:26Dorka se umí uvnitřnit a hodit vše za hlavu. Vo to jaksi jde. Ale ono to tam člověku zas naskáče, v tom provozu... ALE... už je na výběr...
Já bych řekla, že návrat do duality, osoby, ega je díky ZVYKU  a taky "potřebě" individuality někým být... Ztotožnění s  představou, že jsem osobou, samostatnou entitou dává této oddělenosti pocit, punc výjimečnosti.  Přijít o tento pocit výjimečnosti znamená smrt pro ego.  Jeho konec...
Sice mohu "mít zkušenost Jednoty bytí, ale ono je to jako vzpomínka ..
Ale díky za to..




On původně nevznik projev jako pachtění se za realizací Ducha. Neb ta sama manifestace - kosmos - je jeho realizací. Jenže jeho Šakti je holt tvůrčí a kalpa dlouhá.... :)

Miroslav

Citace od: Evulína kdy 2025-10-07 07:25
CitaceOslí můstek, zajímavé vyjádření. Mohl bys to, Miroslave, rozvést, jak jsi to myslel? Oslí můstek ke vzpomínkám.
Mě stačí jen vysvětůlit ten pojem "oslí můstek".  Nesetkala jsem se s tím výrazem ještě.
Co to je, co to žere?
Jak je to myšleno.
Oslí můstek ke vzpomínkám....

Oslí můstek (dříve též oslí most[1]) je výraz, který se uplatňuje zejména v řečnictví. Označuje obratné, ale často krkolomné propojení dvou jinak nesouvisejících témat

Pedrito

CitaceMěl jsem v úmyslu pokračovat, ale když jsem se ráno probudil, uvědomil jsem si, že by to nebylo dobře a tady na tom vlákně mne napadlo, že by se hodilo vysvětlit, proč jsem ve sdílení vnitřní "historie" ani nezačal.

Tak to má být. Můžeš to postupně sepisovat, ladit sloh a vydat to pro své přátele. A v nějaké odlehčené verzi třeba i zveřejnit :)
Ono kdyby duchovní lidičky nebyli kreativní, nic by tu po nich nezbylo. Ta kreativita je aspekt svadhistany - na pravé straně - Sarasvatí.
Jako v muladhaře třeba zmiňovaný Ganapati, jedno ze jmen Ganéši.
Ony ty čakry jsou podobné stromu, od kořene až po korunu. Říká se strom života... :)

---

Jinak nerad píšu to co hore v tématu, a nebude k tomu žádný důvod, když druzí nebudou používat mé jméno lživým způsobem.
Už to nechám být, tohle byla poslední demonstrace zákonu akce a reakce. On totiž funguje i podprahově - beze slov.