Digital Mind (AI)

Založil Pedrito, 2024-03-15 09:33

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 7 Hosté prohlíží toto téma.

Pedrito

CitaceK tomuto snad jen, co pasuje na oba dva z vás: Ani ryba, ani rak.

Tohle se mi na tobě líbí, neznáš všelijaký ty cizí názvy, co ti nic neříkaj, meditace je nějaké fuj úsilí, atp, ale znáš Rámaakrišnu a Krišnamurtiho a Trungpu... No vidíš, já ne :)

A taky se mi líbí, jak máš ráda neosobní pohled, tohle ti ten Jáčko hezky narouboval.

Takže tím neosobním pohledem a dlaní na hrudi se rozplyneš nad básní raka a příspěvku ryby
a za chvíli je neznáš...

Dnes zrovna měl semafor od práce poruchu, no tak jsem si zas jednou přečet zprávy.
A nakonec jsem to hvízd přes chodník.

durodara

Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 21:00
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 20:33
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 20:30
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 20:26
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 20:18
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 20:14
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 20:04
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:47Kdybys žádné kostlivce v sobě neměl, nebylo by ti cizí sám sebe odložit.
Mně to není cizí, naopak.

Ale to, co píšeš, je často důkazem, že to tak není vždy.
To se ti jen zdá.

To bude to ono. Vidím jen tvé sny...
Když se ti něco zdá, vidíš své sny a ne sny někoho jiného. To bude ono, že si to občas pleteš.

Pokud vidím své sny - jak se tě mohou dotknout?

Ty se mne dotýkáš? To jsem si nevšiml.

Právě jsi potvrdil, že Dorka, jak ji sám vidíš, je ve tvých snech, a tvé závěry popisují ten tvůj sen, ale nemusí popisovat skutečnou Dorku... Dobrá práce.

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:08
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:48
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 09:43
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 07:11
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:48
CitaceVztáhnout ty "kritické závěry" i sám na sebe. Nejde o nějaké oslavné básně a pochvalné reakce - jak sem tam píšeš i sám - jde o skutečnou pravdu, ne o její vyhovující verzi.

Pro tebe to neplatí, cítíš se vyjímkou?

Proč jsi nucen odpovídat za Miroslava?
Už to víš?
A opět, ty to neděláš, nereaguješ na příspěvky, kde ti něco nesedí, či sedí, které tě nějak zaujaly?
Ty si to můžeš dovolit a jiný ne?
Tady jste se dva spolčili, na základě svých psycho alergií, vůči Miroslavovi. A v tom si jist být můžeš, že se k tomu budu vyjadřovat.

Ale na moji otázku bys - ještě před tím svým reagováním - odpovědět mohl...

Ty sám máš často problém konkrétně odpovědět na otázku ;) Odpověděl jsem na ní konkrétněji v následujících textech. Nečti jen, co chceš slyšet, zkus vnímat, co text vyjadřuje. A pokud tomu nerozumíš, tak se zeptej, jak je to míněno, a nestav na tom úřad...

Vyjadřuje to, že netušíž, proč" Proč když - hjak píšeš - se někdo "strefuje" do Miroslava, okamžitě "musíš" reagovat i ty sám.

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:39
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:58
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 09:51
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 07:08
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:52
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 05:53
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 00:12
Citace od: honzam kdy 2025-05-20 23:57Tak a jsme zase u toho účelu posezeníčka.

Je to svobodný prostor pro jakékoliv názory a duchovní pohledy, nebo tu bude cokoliv z Miroslavova pohledu "nedobrého" dehonestováno jako na poradně?


Zatím to tady nebylo. Ty bys to sem chtěl zavést to dehonestování?
Tady je naprosto svobodný prostor dokonce i pro ty tvé agresivní pohledy.

Nebo se mýlím? Můžeš uvést nějaký příklad, pokud myslíš, že tu něco takového už bylo?
Že bylo někým dehonestováno něco, co bylo z mého pohledu nedobré?

Minimálně ta Petra...
Než jste se do Miroslava pustili Honzam a ty, Petra byla v klidu, staré rozbroje mezi ní a Miroslavem klidně spaly ;)


A úplně jiné téma je, jak jsi se dostal k závěru "než jste se pustili" - už jsis dokázal odpovědět na otázku 'proč Miroslava až tak bráním?'...
Tu odpověď ve tvém případě vidím jako velmi důležitou...
Miroslav ochranu od nikoho nepotřebuje :) To zaprvý. A za druhý, jsme na jedný lodi, a když se dva mí přátelé pustěj pro své neopodstatněné předsudky do třetího, tak mi tím i ukážou místo. Je to vás dvou marnivý boj.

Pokud nepotřebuje, není tvá snaha přesvědčovat, že na něm nic nepatřičného vidět nesmí, trošku zbytečná?
A s lodí mne napadá obrázek - plno lidí na lodi se dívá, jak někdo do trupu vrtá díru pod hladinou ponoru - a někteří nadšeně odrazují ty, co říkají, že když tu díru vyvrtá, všichni budou mít problém...

To těžko, já narozdíl od tebe a Honzama, problém na Miroslavovi nevidím, a stejně jak tys jist že jimi překypuje, já vidím jen čistý obzor. Stačilo se jen podívat. Když po letech znovu příchodu na poradnu mi ho servírovali, jako samotnáho čórta. Síla davu je mocná, ale nezaujatá pozornost je silnější. Pár dní mi to trvalo, všichni se těšili jak mu to nandám... A já na něj tlačil, a on byl najednou jak ta voda, tak jsem to cítil, bez vzdoru a otevřená, a v tu chvíli jsem pozbyl tlaku davu, co chtěl vidět Miroslava popadajícího dech a utopeného na dně... Tohle byl velký ukazovák.

Nejsi ale etalon správnosti v této své úvaze - jsou to pouze tvé dojmy. Nevím, zda by ti Miroslav potvrdil, že sám cítí "tlak davu" "dostat ho na dno". Třeba cítí něco jiného, než tady popisuješ ty.
Zeptej se ho...

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:11
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 20:31
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 20:17
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 20:10
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 20:02
Citace od: honzam kdy 2025-05-21 19:45Miroslave, tímhle jen dokazuješ tu narcistickou poruchu, kterou trpíš, jako fakt. Jsi duševně nemocný a podle toho se projevuješ. Špatnou praxí a osobnostními předpoklady pro rozvoj nemoci jsi skončil jako psychicky narušená troska, která se stále dokola potřebuje předvádět a přesvědčovat ostatní o své domnělé výjimečnosti. Tady ale nejsme ve škole ani v divadle.

Takhle to vidíš ty. Je mi jasné proč ti to nedělá dobře, co píšu, ale to neznamená, že se tím nechám nějak manipuovat k obrazu tvému. To je ti snad jasné.
Zkus mi napsat - jen klidně pro mé zlaté oči - co ti je vlastně jasné...
Je mi jasné proč to, co píšu, nedělá Honzamovi dobře. Už jsi to sám citoval

Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:47Jak je napsáno v jedné kouzelné knize - člověka vytáčí vlastní neschopnost, ale mnohem více nesnáší toho, komu se zadařilo...



Já si jen ověřovat, jestli ti to jen "ujelo", anebo si fakt myslíš, že to, co se ti daří, je i to, co se ti dařit má,

Ne. Honzama nic nevytáčí - on si je naopak dost jistý. Zajímavé ale je, že toto sám nerozeznáš.
Ještě nedávno tu prudil i do tebe :)) Ale asi i si řek, že přecejen potřebuje nějakýho koně.

Pleteš se - Honzam zkouší psychickou konzistenci osoby, její schopnost zůstat sv, i když je pod tlakem nepřijetí. Ty - narozdíl od Dorky - jsi viděn jako lehce ovlivnitelná osoba se spoustou výbušných reakcí na pouhá slova.

durodara

Citace od: Evulína kdy 2025-05-21 22:09
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:39
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:58
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 09:51
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 07:08
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:52
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 05:53
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 00:12
Citace od: honzam kdy 2025-05-20 23:57Tak a jsme zase u toho účelu posezeníčka.

Je to svobodný prostor pro jakékoliv názory a duchovní pohledy, nebo tu bude cokoliv z Miroslavova pohledu "nedobrého" dehonestováno jako na poradně?


Zatím to tady nebylo. Ty bys to sem chtěl zavést to dehonestování?
Tady je naprosto svobodný prostor dokonce i pro ty tvé agresivní pohledy.

Nebo se mýlím? Můžeš uvést nějaký příklad, pokud myslíš, že tu něco takového už bylo?
Že bylo někým dehonestováno něco, co bylo z mého pohledu nedobré?

Minimálně ta Petra...
Než jste se do Miroslava pustili Honzam a ty, Petra byla v klidu, staré rozbroje mezi ní a Miroslavem klidně spaly ;)


A úplně jiné téma je, jak jsi se dostal k závěru "než jste se pustili" - už jsis dokázal odpovědět na otázku 'proč Miroslava až tak bráním?'...
Tu odpověď ve tvém případě vidím jako velmi důležitou...
Miroslav ochranu od nikoho nepotřebuje :) To zaprvý. A za druhý, jsme na jedný lodi, a když se dva mí přátelé pustěj pro své neopodstatněné předsudky do třetího, tak mi tím i ukážou místo. Je to vás dvou marnivý boj.

Pokud nepotřebuje, není tvá snaha přesvědčovat, že na něm nic nepatřičného vidět nesmí, trošku zbytečná?
A s lodí mne napadá obrázek - plno lidí na lodi se dívá, jak někdo do trupu vrtá díru pod hladinou ponoru - a někteří nadšeně odrazují ty, co říkají, že když tu díru vyvrtá, všichni budou mít problém...

To těžko, já narozdíl od tebe a Honzama, problém na Miroslavovi nevidím, a stejně jak tys jist že jimi překypuje, já vidím jen čistý obzor. Stačilo se jen podívat. Když po letech znovu příchodu na poradnu mi ho servírovali, jako samotnáho čórta. Síla davu je mocná, ale nezaujatá pozornost je silnější. Pár dní mi to trvalo, všichni se těšili jak mu to nandám... A já na něj tlačil, a on byl najednou jak ta voda, tak jsem to cítil, bez vzdoru a otevřená, a v tu chvíli jsem pozbyl tlaku davu, co chtěl vidět Miroslava popadajícího dech a utopeného na dně... Tohle byl velký ukazovák.
K tomuto snad jen, co pasuje na oba dva z vás: Ani ryba, ani rak.

Ono stačilo napsat tohle "já žádný problém na Miroslavovi nevidím", aby - při tvých schopnostech - se rozsvítilo plno barevných světýlek.

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 22:11
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:41
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 19:27
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:16
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:48
CitaceVztáhnout ty "kritické závěry" i sám na sebe. Nejde o nějaké oslavné básně a pochvalné reakce - jak sem tam píšeš i sám - jde o skutečnou pravdu, ne o její vyhovující verzi.

Pro tebe to neplatí, cítíš se vyjímkou?

Když odložíš svou potřebu vidět tu svou pravdu, uvidíš i tu odpověď na svou otázku.
Furt to platí i opačně. S tím rozdílem, že já "svou" pravdu tu nikomu nevštěpuju, nikoho o ní nepřesvědčuju,
a když někomu "radím", a není to na podnět jeho přesvědčování, tak je to jen inspirace na pohodu. Zkus poznat ten rozdíl. Každý to nemá jako ty, že nutně musí přesvědčovat druhého o omylu, protože to nevidí jak ty, a proto je mimo...

Mám takovou zkušenost:
když se někdo snaží zmocnit sám sebe do určité role, do určité pozice, má tendenci přesvědčovat jiné, že to oni nevidí a nechtějí vidět, že on sám nic nepotřebuje, že on sám už v té roli a pozici dávno je. V určitých situacích to pomáhá překonávat nedostatky s odhodláním a sebedůvěrou, ale častější je to, že je to jen planá sugesce, aby dokázal obejít to, že pro to zmocnění musí sám hnout i sám se sebou.
Rozpoznáš to jednoduše - zkus se se pohnout. Pokud ti to jde bez vnitřních tahů a tlaků, už jsi se tím  sám "rozkráčel" a tedy stačí jen dál kráčet k tomu naplnění.
Pokud už to "rozpohybování" čeří vlastní emoce, je potřeba si to v první řadě přiznat.

Ok, ale proč to děláš ty? Či nově Honzam? Uvědom si, že nikdo jiný to tu nedělal a nedělá. To co se ti zdá jako že jo, jsou jen následné reakce na tvou všudepřítomnou laskavost a mír v akci, asi... A Honzam, co tu ještě mimo hru vykrikoval, "já jsem tvůj Bůh!" měl zřejmě za pokoru, že mu lidi padnou k nohám. Nepadnou, protože takhle se Bůh nechová, to radši shořet v pekle.

To je novinka - podle tebe se chci zmocnit nějaké role? to vypadá velmi podnětně: jakou roli máš na mysli?

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 22:17
CitaceK tomuto snad jen, co pasuje na oba dva z vás: Ani ryba, ani rak.

Ano, to je jáčkovská škola, hodně ti toho dal. Ale zapomněl si toho spoustu odnést.



Nezapomněl - ona si to Evulína sama zuby-nehty drží, jako by bez toho sama pak ani nebyla... To chce jen čas, a nohy v teple...

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 22:47Ale to není jeho chyba, nepustila jsi ani chlup ;) Můžeš to dnes použít jako hnojivo pro svůj květ.

Ten prý rozkvete asi jednou za tisíc let.

To napětí před vlastním rozpukem sleduješ úplně bez dechu...

durodara

Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 23:17
CitaceK tomuto snad jen, co pasuje na oba dva z vás: Ani ryba, ani rak.

Tohle se mi na tobě líbí, neznáš všelijaký ty cizí názvy, co ti nic neříkaj, meditace je nějaké fuj úsilí, atp, ale znáš Rámaakrišnu a Krišnamurtiho a Trungpu... No vidíš, já ne :)

A taky se mi líbí, jak máš ráda neosobní pohled, tohle ti ten Jáčko hezky narouboval.

Takže tím neosobním pohledem a dlaní na hrudi se rozplyneš nad básní raka a příspěvku ryby
a za chvíli je neznáš...

Dnes zrovna měl semafor od práce poruchu, no tak jsem si zas jednou přečet zprávy.
A nakonec jsem to hvízd přes chodník.

To je úplně špatná představa - že jí jáčko něco rouboval...
On jen čistil od nánosů ten přirozený pohled na bytí samé - sám netuším, proč ty nánosy vnímáš až tak ke svému bytí potřebné, ale to je jen tvá věc. Ty se ale nerozplýváš, ty automaticky ihned odmítáš a vzápětí toho lituješ...

Pedrito

Njn, každej jsme nějakej...

Vodnář, Ryba, Rak, a u Pann často
ani, co by se za nehet vešlo.

Budování vlasti zdar!

 :)

Pedrito

Citace od: durodara kdy 2025-05-22 03:29
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:08
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:48
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 09:43
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 07:11
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:48
CitaceVztáhnout ty "kritické závěry" i sám na sebe. Nejde o nějaké oslavné básně a pochvalné reakce - jak sem tam píšeš i sám - jde o skutečnou pravdu, ne o její vyhovující verzi.

Pro tebe to neplatí, cítíš se vyjímkou?

Proč jsi nucen odpovídat za Miroslava?
Už to víš?
A opět, ty to neděláš, nereaguješ na příspěvky, kde ti něco nesedí, či sedí, které tě nějak zaujaly?
Ty si to můžeš dovolit a jiný ne?
Tady jste se dva spolčili, na základě svých psycho alergií, vůči Miroslavovi. A v tom si jist být můžeš, že se k tomu budu vyjadřovat.

Ale na moji otázku bys - ještě před tím svým reagováním - odpovědět mohl...

Ty sám máš často problém konkrétně odpovědět na otázku ;) Odpověděl jsem na ní konkrétněji v následujících textech. Nečti jen, co chceš slyšet, zkus vnímat, co text vyjadřuje. A pokud tomu nerozumíš, tak se zeptej, jak je to míněno, a nestav na tom úřad...

Vyjadřuje to, že netušíž, proč" Proč když - hjak píšeš - se někdo "strefuje" do Miroslava, okamžitě "musíš" reagovat i ty sám.
To se ti jen tak jeví, protože jím jsi zaujatej (umanutej) a mě do toho taháš jako jeho bodyguarda. Přednostně si všímáš, když si s ním někdo v pohodě povídá, a jdeš to opravovat. A u mě je to už obranářství. Ovšem to jak sám bráníš v poslední době Honzama, to si snad ani neuvědomuješ. Ale nejsi sám, kdo to tak vidí/nevidí, proto jsem zmínil příběh, který tuhle mánii odstartoval.

Pedrito

Citace od: durodara kdy 2025-05-22 03:34
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 21:39
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:58
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 09:51
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 07:08
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:52
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 05:53
Citace od: Miroslav kdy 2025-05-21 00:12
Citace od: honzam kdy 2025-05-20 23:57Tak a jsme zase u toho účelu posezeníčka.

Je to svobodný prostor pro jakékoliv názory a duchovní pohledy, nebo tu bude cokoliv z Miroslavova pohledu "nedobrého" dehonestováno jako na poradně?


Zatím to tady nebylo. Ty bys to sem chtěl zavést to dehonestování?
Tady je naprosto svobodný prostor dokonce i pro ty tvé agresivní pohledy.

Nebo se mýlím? Můžeš uvést nějaký příklad, pokud myslíš, že tu něco takového už bylo?
Že bylo někým dehonestováno něco, co bylo z mého pohledu nedobré?

Minimálně ta Petra...
Než jste se do Miroslava pustili Honzam a ty, Petra byla v klidu, staré rozbroje mezi ní a Miroslavem klidně spaly ;)


A úplně jiné téma je, jak jsi se dostal k závěru "než jste se pustili" - už jsis dokázal odpovědět na otázku 'proč Miroslava až tak bráním?'...
Tu odpověď ve tvém případě vidím jako velmi důležitou...
Miroslav ochranu od nikoho nepotřebuje :) To zaprvý. A za druhý, jsme na jedný lodi, a když se dva mí přátelé pustěj pro své neopodstatněné předsudky do třetího, tak mi tím i ukážou místo. Je to vás dvou marnivý boj.

Pokud nepotřebuje, není tvá snaha přesvědčovat, že na něm nic nepatřičného vidět nesmí, trošku zbytečná?
A s lodí mne napadá obrázek - plno lidí na lodi se dívá, jak někdo do trupu vrtá díru pod hladinou ponoru - a někteří nadšeně odrazují ty, co říkají, že když tu díru vyvrtá, všichni budou mít problém...

To těžko, já narozdíl od tebe a Honzama, problém na Miroslavovi nevidím, a stejně jak tys jist že jimi překypuje, já vidím jen čistý obzor. Stačilo se jen podívat. Když po letech znovu příchodu na poradnu mi ho servírovali, jako samotnáho čórta. Síla davu je mocná, ale nezaujatá pozornost je silnější. Pár dní mi to trvalo, všichni se těšili jak mu to nandám... A já na něj tlačil, a on byl najednou jak ta voda, tak jsem to cítil, bez vzdoru a otevřená, a v tu chvíli jsem pozbyl tlaku davu, co chtěl vidět Miroslava popadajícího dech a utopeného na dně... Tohle byl velký ukazovák.

Nejsi ale etalon správnosti v této své úvaze - jsou to pouze tvé dojmy. Nevím, zda by ti Miroslav potvrdil, že sám cítí "tlak davu" "dostat ho na dno". Třeba cítí něco jiného, než tady popisuješ ty.
Zeptej se ho...
Ano, tím etalonem správnosti jsi v jakýchkoliv úvahách samozřejmě ty  :D

Pedrito

Citace od: durodara kdy 2025-05-22 03:45
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 22:11
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:41
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 19:27
Citace od: durodara kdy 2025-05-21 19:16
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 06:48
CitaceVztáhnout ty "kritické závěry" i sám na sebe. Nejde o nějaké oslavné básně a pochvalné reakce - jak sem tam píšeš i sám - jde o skutečnou pravdu, ne o její vyhovující verzi.

Pro tebe to neplatí, cítíš se vyjímkou?

Když odložíš svou potřebu vidět tu svou pravdu, uvidíš i tu odpověď na svou otázku.
Furt to platí i opačně. S tím rozdílem, že já "svou" pravdu tu nikomu nevštěpuju, nikoho o ní nepřesvědčuju,
a když někomu "radím", a není to na podnět jeho přesvědčování, tak je to jen inspirace na pohodu. Zkus poznat ten rozdíl. Každý to nemá jako ty, že nutně musí přesvědčovat druhého o omylu, protože to nevidí jak ty, a proto je mimo...

Mám takovou zkušenost:
když se někdo snaží zmocnit sám sebe do určité role, do určité pozice, má tendenci přesvědčovat jiné, že to oni nevidí a nechtějí vidět, že on sám nic nepotřebuje, že on sám už v té roli a pozici dávno je. V určitých situacích to pomáhá překonávat nedostatky s odhodláním a sebedůvěrou, ale častější je to, že je to jen planá sugesce, aby dokázal obejít to, že pro to zmocnění musí sám hnout i sám se sebou.
Rozpoznáš to jednoduše - zkus se se pohnout. Pokud ti to jde bez vnitřních tahů a tlaků, už jsi se tím  sám "rozkráčel" a tedy stačí jen dál kráčet k tomu naplnění.
Pokud už to "rozpohybování" čeří vlastní emoce, je potřeba si to v první řadě přiznat.

Ok, ale proč to děláš ty? Či nově Honzam? Uvědom si, že nikdo jiný to tu nedělal a nedělá. To co se ti zdá jako že jo, jsou jen následné reakce na tvou všudepřítomnou laskavost a mír v akci, asi... A Honzam, co tu ještě mimo hru vykrikoval, "já jsem tvůj Bůh!" měl zřejmě za pokoru, že mu lidi padnou k nohám. Nepadnou, protože takhle se Bůh nechová, to radši shořet v pekle.

To je novinka - podle tebe se chci zmocnit nějaké role? to vypadá velmi podnětně: jakou roli máš na mysli?
Nikdo neuvažuje v tvých mantinelech, píšu jak to v ten okamžik vidím. Jestli hledáš nějakou roli, já ji teď nevidím... Ale; kdo hledá, najde ;)

Pedrito

Citace od: durodara kdy 2025-05-22 03:48
Citace od: Pedrito kdy 2025-05-21 22:17
CitaceK tomuto snad jen, co pasuje na oba dva z vás: Ani ryba, ani rak.

Ano, to je jáčkovská škola, hodně ti toho dal. Ale zapomněl si toho spoustu odnést.



Nezapomněl - ona si to Evulína sama zuby-nehty drží, jako by bez toho sama pak ani nebyla... To chce jen čas, a nohy v teple...
Ano, to jsem říkal též. Takže jedna z mála shod.. Na tu počest jsi jdu koupit nejlepší kafe, co tu kávomat nabízí :)